Δεν υπάρχουν αποχαιρετιστήριες κινητοποιήσεις, είναι πολύ εσφαλμένη άποψη αυτό το πράγμα.
Το δύσκολο κομμάτι έρχεται, είναι η επόμενη μέρα, είναι η εφαρμογή του νόμου, η υλοποίηση εκεί θα είμαστε ξάνα οι εργαζόμενοι, κριτικά απέναντι σε αυτό το νομοσχέδιο που ποτέ δεν...
πιστέψαμε ότι θα φέρει ανάπτυξη στις εταιρείες και θα φέρει την εξυγίανση που επιθυμούν και ευαγγελίζονται κάποιοι από κει και πέρα όμως είμαστε εδώ για να δούμε όλο το φάσμα, όλο το παιχνίδι ώστε να φέρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει να κάνει με τις συλλογικές συμβάσεις και με τους γενικούς κανονισμούς κλπ”.
Ποιό είναι το «ταμείο» των κινητοποιήσεων:
“Με δυόμιση μήνες κινητοποιήσεις κατ’αρχήν γνωστοποιήσαμε στον κόσμο, στο ευρύ κοινό το πρόβλημα στις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα. Γνωστοποιήσαμε ποιοί έχουν φέρει τα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια στις αστικές συγκοινωνίες και δεν είναι οι εργαζόμενοι. Αναχαιτίσαμε μια πολύ κακοπροαίρετη κριτική όσον αφορά τους μισθούς, τα δικαιώματα των εργαζομένων κλπ. Και το μεγαλύτερο κέρδος αυτού του αγώνα είναι η τελευταία δημοσκόπηση που έγινε ότι το 67% αυτών που χρησιμοποιούν το λεωφορείο είναι στο κλαμπ των εργαζομένων.
Επιτέλους βλέπουμε ομάδες να συστοιχίζονται. Ένα άλλο κέρδος είναι η αγωνιστικότητα του κλάδου ώστε την επόμενη μέρα θα είμαστε πάλι εκεί. Ο στόχος του νομοσχεδίου δεν έχει αλλάξει ούτε ο πυρήνας του αλλά θα είμαστε εδώ ώστε στην εφαρμογή του, εκεί πραγματικά να γίνουν οι αλλαγές από την πλευρά των εργαζομένων.
Το δύσκολο κομμάτι έρχεται, είναι η επόμενη μέρα, είναι η εφαρμογή του νόμου, η υλοποίηση εκεί θα είμαστε ξάνα οι εργαζόμενοι, κριτικά απέναντι σε αυτό το νομοσχέδιο που ποτέ δεν...
πιστέψαμε ότι θα φέρει ανάπτυξη στις εταιρείες και θα φέρει την εξυγίανση που επιθυμούν και ευαγγελίζονται κάποιοι από κει και πέρα όμως είμαστε εδώ για να δούμε όλο το φάσμα, όλο το παιχνίδι ώστε να φέρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει να κάνει με τις συλλογικές συμβάσεις και με τους γενικούς κανονισμούς κλπ”.
Ποιό είναι το «ταμείο» των κινητοποιήσεων:
“Με δυόμιση μήνες κινητοποιήσεις κατ’αρχήν γνωστοποιήσαμε στον κόσμο, στο ευρύ κοινό το πρόβλημα στις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα. Γνωστοποιήσαμε ποιοί έχουν φέρει τα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια στις αστικές συγκοινωνίες και δεν είναι οι εργαζόμενοι. Αναχαιτίσαμε μια πολύ κακοπροαίρετη κριτική όσον αφορά τους μισθούς, τα δικαιώματα των εργαζομένων κλπ. Και το μεγαλύτερο κέρδος αυτού του αγώνα είναι η τελευταία δημοσκόπηση που έγινε ότι το 67% αυτών που χρησιμοποιούν το λεωφορείο είναι στο κλαμπ των εργαζομένων.
Επιτέλους βλέπουμε ομάδες να συστοιχίζονται. Ένα άλλο κέρδος είναι η αγωνιστικότητα του κλάδου ώστε την επόμενη μέρα θα είμαστε πάλι εκεί. Ο στόχος του νομοσχεδίου δεν έχει αλλάξει ούτε ο πυρήνας του αλλά θα είμαστε εδώ ώστε στην εφαρμογή του, εκεί πραγματικά να γίνουν οι αλλαγές από την πλευρά των εργαζομένων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου