Τα τέλη ταξινόμησης για την αγορά καινούργιων ανοιχτών ελαφρών φορτηγών μέχρι 3,5 τόνους διαμορφώνονται με βάση την τροπολογία ως εξής: Εως 1.600 κ.ε.: 2,8% από 7% που είναι σήμερα. Από 1.601-2.000 κ.ε.: 3,5% από 7% που είναι σήμερα.
Στην περίπτωση αγοράς καινούργιου κλειστού φορτηγού μεικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων τα τέλη ταξινόμησης υπολογίζονται ως εξής:
– Εως 900 κ.ε.: 2,4% (από 6%).
– 901-1.400 κ.ε.: 5,6% (από 14%).
– 1.401-1.600 κ.ε.: 7,2% (από 18%).
– 1.601-1.800 κ.ε.: 9% (από 18%).
– 1.801-2.000 κ.ε.: 10,5% (από 21%).
Η μέση ηλικία των ελαφρών φορτηγών στην Ελλάδα είναι 15 χρόνια έναντι 8 στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Η μη ύπαρξη κινήτρων έως τώρα, καθώς και η μειωμένη επαγγελματική δραστηριότητα, είχε ως συνέπεια οι πωλήσεις ελαφρών φορτηγών να είναι εξαιρετικά μειωμένες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) τον Φεβρουάριο του 2011 ταξινομήθηκαν μόλις 566 ελαφρά φορτηγά, έναντι 1.389 τον Φεβρουάριο του 2010, σημειώνοντας μείωση κατά 59,3%.
Πηγή: "Καθημερινή της Κυριακής"
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου